+420 733 712 283

fejfarova.jana@post.cz

+420 733 712 283

fejfarova.jana@post.cz

Virtuální asistentka vám může pomoci v různých oblastech zákaznických služeb, a to na dálku.

Díky moderním technologiím mohou být tyto úkoly prováděny odkudkoli. Virtuální asistentka bude potřebovat pouze počítač, internetové připojení a chytrý telefon.

Mít chytrou asistentku vám umožní šetřit drahocenný čas a delegovat úkoly, které jsou potřebné pro podnikání.

Vaši klienti často očekávají okamžitou pozornost. Ale mít vlastní zaměstnance placených 24 hodin denně, 7 dní v týdnu je nákladné a provozně neefektivní. Virtuální asistentka plní své úkoly jen tehdy, když to vyžadujete. Platíte za její služby jen za skutečně vykonanou práci. Je to ideální např. při sezónním zvýšení práce, využít služeb pouze v určitých dnech a podobně.

Výhody virtuální asistentky

Žádné pracovní smlouvy

Smlouva s virtuální asistentkou vás ulehčí od povinností a nákladů spojených s plným zaměstnaneckým úvazkem.

Šetřete na pronájmu prostor

Virtuální asistentka může vykonávat svou práci z domova, nevyžaduje se další prostor v kanceláři. Jednoduše zadáte úkoly, které se mají splnit a v termínu si zkontrolujete. Šetříte také při nákupu kancelářských potřeb.

Co pro vás může provádět virtuální asistentka

Šikovná asistentka zvládne toho opravdu hodně. Od běžných administrativních činností až po zastupování na úřadech, které je často časově náročné.

Běžně si firmy najímají služby asistentky i například pro tyto činnosti:

Zákaznická podpora

Šikovné sjednání zakázek nebo kontakt se stávajícími klienty přináší nové možnosti. Získejte nové atraktivní obchodní nabídky nebo zvyšte důvěru stávajících klientů. V rámci elektronického obchodu vám může pomoci najít vhodné produkty, poskytnout o nich informace a vyřídit celý nákup.

Zákaznický servis

Umožňuje řešit nejčastější dotazy zákazníků, ale také komunikovat s nimi při jejich konkrétních problémech: znát stav objednávky, vrácení, změny při objednávkách a podobně.